Дослідження очікування глядацького інтересу до наповнення пакетів супутникового телебачення Viasat Україна

9 червень 2008

Компанія AG Satellite провела дослідження очікування глядацького інтересу до наповнення пакетів супутникового телебачення Viasat Україна. Одночасно з початком мовлення на українську аудиторію компанією Віжн ТБ, AG Satellite вивчив, за допомогою відвідувачів свого веб-ресурсу //www.agsat.com.ua/, думка, як власників, так і потенційних покупців, очікування наповнення пакетів, що надаються компанією Віжн ТБ. За цей час, через спеціальну форму на сайті, було опитано понад тисячу відвідувачів. Аудиторією веб-ресурсу www.agsat.com.ua в основній своїй масі є професійні покупці, які займаються як реалізацією обладнання для прийому супутникового телебачення, так і пересічні відвідувачі, що підбирають собі комплекти для установки. В результаті дослідження вдалося з'ясувати, що основний інтерес викликають канали пізнавальної тематики (майже 25% опитаних), канали для дорослих (20%) і канали спортивної тематики (трохи більше 15%). Найменше цікавлять канали дитячої та новинний спрямованості. Аналізуючи нинішній наповнення пакетів Viasat, можна відзначити, що в повній мірі задоволена та частина аудиторії, для якої важлива «пізнавальна» складова пакету. Підтвердженням того є наповнення пакетів такими каналами, як Discovery, National Geographic, History, Explorer. А ось з каналами спортивної тематики залишається багато питань. З огляду на те, що найближчим часом у вільний продаж надійдуть комплекти для прийому супутникового телебачення «Поверхность +», основною спрямованістю яких є спортивна тематика, буде цікаво спостерігати, які ж аргументи запропонує Viasat в спортивному сегменті.