Сервісний відділ компанії Agsat виконує такі роботи:

  • ремонт і прошивка супутникових ресиверів,
  • діагностика іншого обладнання для приймання супутникового телебачення,
  • налаштування і прошивка Т2 тюнерів,
  • ремонт іншого обладнання для прийому цифрового ефірного телебачення,
  • прошивка смарт приставок на Android,
  • налаштування IPTV.

Наш сервісний відділ має великий досвід ремонту та модернізації спеціалізованого супутникового обладнання, використовуваного для приймання супутникового ТБ.

Хоч ми і знаходимося в місті Київ (метро Почайна), ремонт ми виконуємо для клієнтів зі всієї України. Устаткування на ремонт можна надіслати з усіх куточків, використовуючи транспортні компанії - Нова пошта, Justin.

Ремонт і прошивка тюнерів

Ремонт, прошивка супутникових тюнерів у Києві та Україні: якість понад усе

Супутникові тюнери є важливою частиною будь-якої системи супутникового телебачення. Вони відповідають за приймання, декодування і відображення сигналу з супутника. Тому дуже важливо підтримувати їх у робочому стані, регулярно оновлювати прошивку, стежити за працездатністю.

Ремонт супутникового тюнера

Наш сервісний відділ швидко виконає кваліфіковану діагностику, налаштування і ремонт супутникового обладнання. У разі необхідності буде запропоновано ремонт будь-якої складності. Використовуючи свої знання і накопичений з 2007 року досвід, ми прийдемо на допомогу, якщо з вашим супутниковим тюнером трапилася неприємність. Для кожного випадку ми підберемо найбільш ефективний спосіб вирішення проблем.

Якщо ремонт тюнерів не буде економічно обґрунтованим, ми підкажемо на яке обладнання для прийому супутникового телебачення варто замінити пошкоджене.

Прошивка і перепрошивка ТВ-тюнерів

Прошивка тюнера - це важливий етап у процесі оновлення програмного забезпечення ТВ-тюнера до останньої версії.

Оновлення програмного забезпечення, яке відповідає за працездатність тюнера, до останньої версії називається прошивкою тюнера і може бути виконано кількома способами. Після проведення послуги може бути надано новий список каналів, з'явиться новий функціонал. Нове оновлення прошивки може також зробити доступними раніше недоступні функції, наприклад, додати емулятор, або дати змогу виправити деякі помилки або проблеми, які були присутні раніше. Залежно від виробника, для тюнерів доступна значна кількість оновлених прошивок. Можливо, що один і той самий тип ресивера може мати безліч версій прошивки, кожна з яких може додавати або модифікувати певні функції супутникового тюнера.

У більшості випадків прошивка супутникових тюнерів здатна виправити нестабільну роботу пристрою. Перепрошивка супутникових тюнерів виконується протягом 1 години, з використанням сучасного обладнання та новітнього програмного забезпечення.

Можливості сучасних супутникових тюнерів досить широкі. Вони здатні не тільки приймати супутникові телеканали, а й виконувати роль домашнього медіацентру. Для того, щоб отримати розширений функціонал, відмінний від того, що йде із заводською прошивкою, слід перепрошити тюнер.

Прошивка супутникового тюнера недосвідченими користувачами загрожує втратою гарантії та можливим виходом з ладу пристрою. Під час купівлі у нас ми пропонуємо послугу прошивки, водночас ви не втрачаєте гарантію.

Ремонт тюнерів Т2

Смарт-телевізори, з вбудованим DVB-T2 тюнером, хоч і набули широкої популярності, але є далеко не у всіх. Непоодинокі випадки, коли в будинку або квартирі є кілька Т2 приймачів - вбудовані в телевізор і окремі приставки. У зв'язку з цим Т2 тюнери не втрачають своєї актуальності досі. Незважаючи на те, що такі пристрої служать тривалий час без нарікань, все ж бувають випадки, коли потрібен ремонт тв тюнера.

Поряд з обслуговуванням супутникового обладнання ми виконуємо ремонт і налаштування обладнання для приймання цифрового ефірного телебачення, а саме:

  • ремонт тюнерів Т2,
  • налаштування приставки,
  • пошук каналів цифрового телебачення DVB-T2.

Для локацій зі складними умовами приймання допомагаємо правильно підібрати антену і за необхідності антенний підсилювач. Надаємо професійну консультативну допомогу у виборі обладнання.

Часті причини поломки Т2 тюнера

Ремонт приставок цифрового телебачення найчастіше відбувається через такі несправності:

  • поломка зовнішнього або вбудованого блоку живлення до тюнера Т2,
  • вихід з ладу конденсаторів або варисторів,
  • несправність мікросхем на платі,
  • наявність окислення на платі.

Виконати ремонт блоку, пов'язаний з першим випадком - не складне завдання. Достатньо купити блок живлення для приставки Т2. А ось виконати ремонт вбудованого блоку живлення Т2 тюнера набагато складніше завдання, яке варто довірити тільки професіоналам.

Другий випадок характерний для пристроїв після кілька років експлуатації. Причина - знос ресурсу напівпровідникових елементів.

Третій випадок викликаний, в основному, нестабільною електричною мережею. Через це мікросхеми зазнають шкоди.

У разі появи окислення на платі, ремонт ТВ тюнера виконати не складно, він не займе багато часу.

Якщо у вас справний тюнер, а сигнал ефірного телебачення все одно на нулі, то рекомендуємо прочитати статтю Чому не приймає Т2 телебачення?

Прошивка приставки смарт ТВ

Прошивка тв приставок на Андроїд - досить затребувана послуга. У нас можна не тільки купити смарт приставку до телевізора і отримати її гарантійне обслуговування, а й прошити Андроїд приставку. Оновлення та зміна програмного забезпечення, а також подальше налаштування і встановлення популярних застосунків доступне, як для придбаних у нас приставок, так і для клієнтського обладнання.

У деяких випадках ми виконуємо прошивку Android приставки альтернативним програмним забезпеченням.

Для того, щоб прошити смарт приставку на Android необхідно здійснити розкриття пристрою. Після цього визначається серія програмної плати і версія основних елементів:

  • центрального процесора,
  • модуль бездротового зв'язку Wi-Fi,
  • контролерів і чипів.

Врахуйте, що після перепрошивки вся інформація буде безповоротно загублена.

Організаційні питання щодо сервісу та ремонту

Під час надходження пристрою до сервісу ми виконуємо таку низку робіт.

Обробка посилки

Розпакування

За необхідності, майстер здійснює розпакування і перевірку пристрою на заявлені проблеми з відео фіксацією, в разі якщо проблеми не вимагають тривалої діагностики (понад годину).

Перевірка комплектації

Перевіряється відповідність наявності всіх комплектуючих, інструкцій відповідно до комплектної специфікації даного пристрою.

Перевірка стану

Оглядається і фіксується зовнішній стан комплекту:

  • наявність захисних покриттів,
  • скруток,
  • будь-яких подряпин і дефектів,
  • стану заводської коробки,
  • наявність заводських або додатково встановлених пломб від магазину.

Визначення проблеми

Рекомендуємо всім клієнтам!

Обов'язково вкладати копію видаткової накладної, супровідну записку із зазначеною проблемою, необхідними діями або з суттю звернення:

  • ремонт,
  • заміна,
  • повернення.

Також можна заповнити та роздрукувати форму сервісного звернення на сайті перейшовши за посиланням та скориставшись підказками.

Зверніть увагу - посилки без супровідних документів обробляються в останню чергу. За відсутності опису дефекту (проблеми) - пристрої перевіряються тільки на основні параметри:

  • включення,
  • наявність зображення, звуку,
  • приймання сигналу,
  • визначення USB, Lan і видимість ДУ,

або інші основні параметри пристрою за його прямим призначенням.

У разі відсутності опису і після вдалого проходження перевірки на основні параметри пристрій відправляється назад за реквізитами відправника (клієнта), без попереднього повідомлення. Після відправки на номер клієнта приходить №ТТН у смс, за необхідності додатково дублюється у Viber.

Ідентифікація замовлення

Визначення відповідності замовленню.

У разі відсутності видаткової накладної, або ж супровідної записки з точною датою купівлі, а також уточнень на кого було зроблено замовлення - замовлення визначається за мобільним номером, узятим зі штрихкодового стікера "Нової Пошти", а гарантійний період вираховується за найстарішим замовленням на цей пристрій, закріпленим за номером.

Ця умова ідентифікації дійсна для всіх клієнтів без винятків.

Ремонт, після позитивної перевірки попередніх пунктів і підтвердження заявлених проблем, перевірки гарантійного періоду визначається один з можливих видів дій:

  • Заміна пристрою на новий/Повернення/Обмін на іншу модель - виконується протягом 14 днів з дати купівлі або дати отримання пристрою клієнтом посередництвом перевізника (у разі якщо клієнт може це підтвердити документом про отримання). Обов'язковою умовою є передпродажний вигляд, відсутність дефектів, цілісність пломб, а також точна відповідність комплектації і наявність документів про покупку.
  • Гарантійний ремонт виконується в гарантійний період.

Процедура

Вся продукція придбана в інтернет-магазині Agsat.com.ua, яка надходить до сервісу в період понад 14 днів з дня покупки, приймається тільки на сервісне обслуговування.

  • Первинна діагностика (визначення проблеми). Виконується протягом 14 робочих днів.
  • Після визначення несправності, в нашому сервісі виконуються всі можливі дії для швидкого усунення несправності. Виконується протягом 14 робочих днів після первинної діагностики
  • Якщо несправність усунути за місцем не вдалося (потрібні технічні втручання: пайка, заміна деталей, діагностика електричних ланцюгів, або інші низькорівневі втручання) пристрій відправляють на офіційний сервіс бренду для виконання цього виду ремонту.
  • По закінченню ремонту клієнт сповіщається про готовність одним із способів: дзвінок, SMS або Viber. У разі, коли пристрій було надіслано за допомогою перевізника, то він автоматично буде відправлений за тими ж реквізитами назад (якщо інше не заявлено відправником у супровідному листі). Якщо ж здано безпосередньо в сервісний пункт, безкоштовне зберігання з моменту сповіщення про готовність 7 днів. Надалі нараховуватиметься пеня за зберігання 10 грн. - 1 день.

Поширені запитання

Чи можна повернути пристрій? Або поміняти в період понад 14 днів з дня покупки.

- Ні.

Розгорнута відповідь

Пристрій приймається на гарантійне обслуговування, якщо ремонт не може бути виконаний на 14 робочий день від дня здачі/прийому до сервісу, ви можете звернутися за підмінним пристроєм відповідного типу, який сервіс надасть Вам - за наявності в підмінному фонді. У 98% сервісних звернень клієнту повертається виправлений робочий пристрій.

З цих 98%: у 80% виконується усунення виявлених несправностей. У 16% випадків, якщо ремонт неможливий, сервісом бренду виконується заміна пристрою на новий. У 2% заміна на інший аналогічний новий пристрій.

Ціни на не гарантійне обслуговування

Виконується тільки за попереднім погодженням:

  • Оновлення ПЗ 100-550 грн.
  • Програмне відновлення 250-750 грн.
  • Підбір та встановлення альтернативного ПЗ, додатків у ТV box, медіаприставки 350-800 грн.
  • Ремонт від 300-1800 грн, залежить від пристрою та необхідних деталей.
  • Модифікація пристроїв 500-1500 грн. Заміна радіатора, встановлення кулера, встановлення, виносної Wi-fi антени.

Процедура відправки на сервісне обслуговування:

  1. Уточнюємо реквізити і метод повернення у менеджера.
  2. Відправляємо пристрій або іншу продукцію на замовлення за реквізитами наданими менеджером (без післяплати). Також обов'язково вкласти супровідний лист - з причиною повернення/заміни, реквізитами для повернення та копію видаткової накладної. Це допоможе прискорити процес обробки посилки в сервіс центрі.
  3. Надати менеджеру номер ТТН в телефонному режимі або через Viber
  4. Товар забирається кур'єром логістичного центру - інтернет магазину Agsat.com.ua (Протягом 1-3 днів з моменту надходження на склад "Нової Пошти")
  5. Отримані посилки розподіляються на сортувальному центрі логістики
  6. Товари на повернення/ремонт/заміну - перенаправляються (доставляється) в сервіс відділ для перевірки цілісності, справності, комплектності, або інших проблем, заявлених покупцем (за необхідності сервіс-менеджер телефонує до відправника для уточнень). Уся процедура за цим пунктом виконується в день надходження в сервіс.
  7. Після перевірки пристроїв на повернення, менеджер уточнює реквізити банківської картки клієнта, для повернення коштів (якщо така не була додана в супровідному листі)
  8. Висновок про стан посилки та реквізити передаються в бухгалтерію
  9. Протягом 7 робочих днів здійснюється повернення коштів (зазвичай це від 1 до 3 днів)

Адреса:

г. Київ, метро "Почайна",
пр-т Степана Бандери, 10-б, офіс 4-8

Телефон:
+380 (68) 776-82-00

Е-mail сервісного відділу: service@agsat.com.ua

Карта проїзду

Співпраця з "МУК-Сервіс"

Адреса основного офісу і пункту приймання сервісного центру "МУК-Сервіс":

03151, г. Київ, вул. Смілянська, 17а (район Караваєвих дач).
Телефон: 492-29-09, 594-97-97 (багатоканальні)
Факс: 242-43-37 (відділ прийому-видачі техніки), 242-47-89 (сервісна служба, керівництво)
Робочий час: Пн.-Пт.: 8.00-19.00, Сб, Вс: вихідний.
E-mail: service@muk.com.ua